Επιστροφές Προϊόντων
Επιστροφές προϊόντων
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγοράσε, χωρίς να υποχρεούται να μας ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται μόνο από το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς να έχει καταστραφεί η συσκευασία και χωρίς να έχει προκληθεί κάποια φθορά, με την απόδειξη λιανικής πώλησης και τον αριθμό παραγγελίας.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό προϊόν τότε αυτό πρέπει να αντικατασταθεί.
Ελαττωματικό θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανές κατασκευαστικό λάθος-σφάλμα.
Η επιστροφή πρέπει να γίνεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να συνοδεύεται με αντίγραφο της απόδειξης και τον αριθμό της παραγγελίας. Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί και η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη ή τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον ίδιο.
Η διεύθυνση αποστολής – επιστροφής των προϊόντων είναι:
Μιχαλακοπούλου 39, 11528
Πριν την αποστολή τους είναι απαραίτητη η επικοινωνία είτε με email στο info@aerton.gr είτε τηλεφωνικά στο 210 7294014.
Ακύρωση Παραγγελίας
Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας κάνοντας πίσω «back» και αφαιρώντας τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι, πατώντας το κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία τηλεφωνικά ή μέσω email. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη τιμολογηθεί, η ακύρωση μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή μέσω email αλλά ο πελάτης επιβαρύνεται με τυχόν έξοδα.
Για αγορές σεμιναρίων/υπηρεσιών δεν γίνονται δεκτές οι ακυρώσεις παραγγελίας και δεν γίνεται η επιστροφή χρημάτων σε περιπτώσεις που:
- Εάν για οποιονδήποτε λόγο ο ενδιαφερόμενος ακυρώσει τη συμμετοχή του.
- Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο/υπηρεσία.
- Εάν ο ενδιαφερόμενος επιλέξει κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου να διακόψει την παρακολούθησή του.